tidig morgon o changed plans

"When you´re sleeping on the couch..." ringde mobilen i morse stadiga 6.00 -gissa hur trött jag var!! Så tidigt har jag nog inte gått upp sen gymnasietiden vad jag minns.
Hade brud på jobbet o när jag stövlade iväg i snön (jo det va faktiskt snö!) va det bäcksvart fortfarande. Min familj klev innanför dörren strax före 7 o var här när Lilly vaknade. De la sig såklart o sov o när lillan sen slog upp sina blå verkade hon tydligen tycka att pappa såg väääldigt annorlunda ut i sin säng denna morgon :) Va? Mormor? Där? Men hon hade skött sig jättebra o somnade om igen efter bara nån timme o sov såklart när de mötte upp mig på stan.

Skulle begett oss mot Vallda idag men kusinen hade blivit sjuk o vi kom fram till att det var ondöigt att ses just då,så vi håller ut lite till. Vi har ju nyss haft vår snuva o står gärna över denna gång. Vet ju inte vad det kan vara för baciller heller, om de härstammar från Taiwan e det ju inget  Lilly tål bättre direkt...
Istället ska vi planera in en Kalmartripp snart för farmor o farfar har inte sett lillan sen jul nu o det har hänt en del sen dess, minst sagt...

Nu får vi alltså en kväll hemma o bar ajaha, vad gör vi nu då? Väskor var packade o vi redo att åka men nu e det som det e o jag tror vi drar en Mc Donalds eller slår till på en flötig pizza till Körslaget sen..

FLÖT SKA DET VA NÄR DET E HELG!!!!

Kommentarer
Postat av: Dette

Ameh! Jag som hade läst här att ni inte skulle vara hemma i lördags så jag hörde inte ens av mig när vi var ner till er stad! :( Men men... kramar!

2009-02-02 @ 07:59:13
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0