snoooor

Snörvel snörvel..

Snoret fortsätter rinna o idag har även John ont i halsen. Vår lilla e dock som en ängel o sov från 22.45 igår kväll till 10 i morse nonstop !!! Fasen va skönt när man inte e bra. Jag börjar undra om hela Sverige e invaderat av förkylning?? Tycker mig höra det överallt.. men kunde inte vi gått slippa ;)

Nu står kaffet på bordet, Matilda e på väg upp o om nån halvtimme eller så även John. Bäst att ladda upp med vitaminer mm idag med, OM det nu kan hjälpa..
 
Morgonrocken behåller jag på några timmar till, ingen som lär se mig idag ändå. O den som gör det -skyll dej själv ;)

Fasen vi har föräldraträff imorgon o Hannah har ju fått en liten Milla som jag gärna vill hälsa på men jag tror jag skippar även föräldragruppen tills vi e friska. Dumt att smitta även om man lika gärna kan få det på Ica liksom.. O lilla Milla får absolut inget besök än, men jag viiiiiiilll!!!!!!

Krab på er

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!

Hoppas ni nu friskanar till. Snart kommer Ludde och jag och hälsar på er. ska jag boka lörd till måndag eller ska vi ta mån till ons i vecka 8?

Nu ska vi ha kalas för Viggo som fyller tre år idag.

Kram Nina

2009-01-25 @ 12:49:07
Postat av: carro

jag ska kolla upp detta o hör av mej.. får höra me John, bossen you know ;) Gratta Viggo!!! Kram

2009-01-25 @ 13:33:23
Postat av: Anonym

Ja gör det men gör det snabbt är du snäll för det blir dyrare för varje dag så jag vill gärna boka idag eller imorgon.

Tack för grattiset, han har blivit rejält firad och imorgon ska han ha barnkalas. Kul för honom mindre kul för mig...

Kram

2009-01-25 @ 17:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0