sjukstuga

Idag e det inget vidare här, vi har närmare bestämt sjukstuga tyvärr. Lilly snorar, jag snorar o John har jätteont i ryggen. Inte mycket med oss alltså. Tittade mig nyss i spegeln o ja, precis som vanligt när jag e förkyld e ögonen illande rödsprängda  o svullna. Usch..
Som tur e så har Lilly kunnat sova jättebra, ja bättre än nånsin faktiskt, hon slog upp sina blå först nio i morse o har sovit hela långa natten. Duktig tjej!
Mem andra ord gör vi inte många knop idag utan jag  ligger i soffan o Lilly i babygymet..hon ska snart sova. På med filt o massa gott te o c-vitaminer så håller vi tummen för att vi snart blir bättre!



Bordet fullt av det mesta så allt finns i närheten. Minsta lilla ansträngning....





Mössan ...liiiite stor..kanske.


MOT SOFFAN



Kommentarer
Postat av: mamma

Mössan kanske var till dig, det ser ut så

2009-01-24 @ 12:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0