schema

Ikväll...

Tv-soffan efter svabbning av golvet.

Imorgon...

Babysång (mimande) o sen fika i en timme eller två med Jenny o William som jag knappt träffat sen vi klämde ut de små.
Inköp av present till nya kussen Julia. Jag har spanat in nåt fint!

Lördag...

Jag har bruduppsättning på salongen kl 7.30 (!!), John jagar, mamma, Josse o Matilda kommer o har Lilly under tiden. FÖRSTA BARNVAKTEN!!! Skönt då att lämna till några man känner, kan ge förhållningar o litar på. 

 Sen bär det av till Vallda o träffa Lillys farmor o farfar, kusiner, fastrar o farbröder. Oj det lät gammalt det! Men jag antar man har den åldern inne nu...??

Roligt ska det iaf bli o det e alldeles för längesen vi träffades nu så vi slår vi två flugor i en smäll !!!!






Kolla in den här tjejens nystylade friss...



Älskar detta....såklart har mästerfotograf Matilda tagit det.

Kommentarer
Postat av: majsan

Nu kan ni snart börja fläta Lillys hår!

Hälsa alla på lördag i Vallda!

Kramar fr Majsan o Gordon

2009-01-29 @ 20:18:00
Postat av: Faster frida

JAAAAA!!!! Vad kul att ni kommer till Vallda, finns det hjärterum så... ;-) Vi ses!! Kram sålänge

2009-01-29 @ 22:33:18
Postat av: Anonym

idag fick ja ett nytt klädpaket till Lilly. söta kläder faktiskt. krammamma

2009-01-29 @ 23:02:52
Postat av: tilda

carro, vilka dagar är programmet om silverstedt och vilken tid?

2009-01-30 @ 05:36:44
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: nyfiken läsare

tror vi e många som undrar hur det gick med potatisarna?! ;)

2009-01-30 @ 08:34:43
Postat av: Jenny

Men åhh här hemma sitter jag o trodde inte du skulle gå :(

Får ta en fika nästa vecka då..





kram kram

2009-01-30 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0