sång o dans

Hemma in värmen igen, satan så rått det e ute! Usch. har hämtat ut ett gartispaket från Libero o köpt present till Julia, så ärendena e uträttade..

Dessförinnan var vi på sång o dansstund som Lilly älskar! Hon e fullkomligt slut efter att ha hoppat o skrikit o sover flera timmar efteråt.

Hårspänne behövs när man ska gympa :)



Nappen i så hon inte biter i det hon har i handen, som Kalle med snor runt hela munnen plus hosta haft innan. Snacka om baciller!
Kan inte folk va hemma när ungarna e sjuka så alla slipper bli smittade eller ??????????????? Nu fick hon säkert baciller ändå men hon behövde ju inte svälja dom, tänkte jag.......

Så komiskt när man sitter i den där ringen o vi ska sjunga alla barnens namn o jag kunde inte låta bli att le:....Tage, Gunnar, Agnes, Lilly o Albin satt på rad. Hahaha!!

Öppna Förskolan eller ålderdomshemmet ?????

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

sånna namn e vanliga dessa dagar ;) Fast jag e nog en av de få som håller mig till den andra sorten. Gillar t ex namnet Mattias

2009-01-30 @ 15:17:16
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Majsan

Hjälp, har Gunnar blivit modernt igen? Nu dröjer det inte länge innan det är Bengt och Stigs tur!

2009-01-30 @ 17:21:36
Postat av: Anonym

ja namn finns det en hel del att säga om... blev bara så full i skratt idag. tänk när brittmarie o kjell o såna kommer!!

2009-01-30 @ 18:53:21
Postat av: Jossan

Och jag kör det motsatta med NOVA som e modernt hehe !

2009-01-31 @ 13:33:54
URL: http://mammajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0