kyla

Lillan e bättre, dammsugaren har gjort sitt jobb o jag har snart ett ansikte, alltså snart dax att gå ut i friska luften en dag som denna. Vilken gott väder!! Men lite kallt för min smak, 5 grader kallt har vi  idag -burr!

Men jag måste ut idag, igår va jag inte ute mer än soprummet tur o retur, skäms på mej.
Men för tillfället e både kissen o Lilly helt utslagna i soffan så jag har några minuter till att slå ihjäl, eller ja, slå ihjäl e väl ett begrepp som inte kommer så väl till pass numera, det finns nåt o göra heeela tiden. Hur fasen går det till ???????? En sak jag ångrar idag e att jag ratade rådet att göra matlådor innan barnet kom. Herregud, de sover väl eller, tänkte jag då. Idag vet jag bättre o ångrar en hel del att jag inte löd. Jag hatar ju att laga mat, att jag då inte fattade att det inte skulle bli det första jag gör en leig stund...?!
Bäst att passa på o fixa till sig själv nu då...

Ha en bra dag i kylan!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Tycker du 5 minus e kallt :) Vi har haft 20 minus flera dagar i vinter ;)

2009-01-02 @ 13:37:00
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

Tycker du 5 minus e kallt :) Vi har haft 20 minus flera dagar i vinter ;)

2009-01-02 @ 13:37:09
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0