kallt som satan



Foto: Matilda


Bitigt kallt idag ellerhur... burr!!

Idag gick lillan o pappa upp vid tio medan hennes mamma drog sig till 12 då jag kom på att ops, vi skulle ju fika på stan med Anna idag ! Så det va upp o hoppa, göra ordning sig o iväg. Mumma va gott det va med bulle o kaffe vid ett-tiden, utan frulle i magen. 
Medan vi slappade runt fikabordet  hurtade John iväg o tränade o när jag kom hem efter vår tur till fiket o ännu en bit till ett köpcentrum, utan varesig långärmat under eller långkallingar, så lovade jag mig själv att det va sista minuten ute för mig idag. Satan vad jag hatar att frysa!!!!!!!!!!!!! Hade inte räknat med längre tur än stan tur o retur..



I eftermiddags fick John samtal om jobberbjudande o har nu två stycken att fundera på.... Det e inte dåligt i dessa hårda tider vill jag lova, så GRATTIS  våra kära pappa o sambo !!!!  Han e så poppis min man ! ;)
Just nu bollar vi fram o tillbaka med för o nackdelar, det e inte enkelt... Det vore ju gött med lite extra kosing det ska jag inte sticka under stolen med :D
LÄS :
shoppa ;)
 Närå..

Nu ska jag ta tag i allt på diskbänken o sen förbereda mig inför Grammis ikväll, har ju min vän Zara bland de nominerade.
Kanske lite godis till det????



Have a nice kväll




Mössa H&M, kofta BikBok
Foto: Matilda

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vi får hålla tummarna för Zara i kväll.

2009-01-07 @ 18:03:44
Postat av: tilda

söta bilder.

2009-01-07 @ 19:03:55
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Dette

Å vad fina bilder! :) Svartvitt e verkligen riktigt nice! :) Krama

2009-01-08 @ 08:19:14
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Anonym

tack för stöd och sms.. De var en toppen kväll..

Tror ni märkte mer av Kleerup än va vi gjorde live.. Det är ju lite stökigt å bökigt..

2009-01-08 @ 22:04:12
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: josse

lägger du ut bilder på lilly nu?

2009-01-13 @ 01:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0