mellis o karlsborg

Lite sent kommer detta men jag hann bara inte igår. Var först i Karlsborg o sen var vi bortbjudna till Johan o Anna-Karin ihop med Peter o Malin..

Hemma i karlsborg hann jag bli tillfrågad att göra ännu en brud, hälsa på Fam Bark o mysa. Hann även prata lite med Zara som jag inte minns när jag pratade med sist, men det va precis som vanligt. Ska äntligen ses v 10 -så roligt!! 



Vi hade parkettplatser o  satt suuuperbra!!   Fanns bara en negativ grej denna kväll - vart va Magnus Carlsson....
Med var Johan, Annakarin o tjejerna på hennes salong...






Värt att notera: min första Baileys på över ett år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

       






     


Vissta va vi lite partiska!!
 

        





Gratis körv på Staoil fick vi...



Lilly hade skött sig underbart i Karlsborg, sovit hela långa natten o vart den solstråle hon brukar.... såklart när man har allas uppmärksamhet hela tiden .



 



Det e många som ska va med när Lilly äter...

Kommentarer
Postat av: tilda

fina bilder. jag har vart på vanäs udde idag och fotat.

2009-02-08 @ 15:33:46
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: mamma

men vilken hemsk melodifestival, ingen låt var bra.

2009-02-08 @ 19:07:03
Postat av: josse

kul att du tog me den snyggaste bilden på mig.. danke

2009-02-09 @ 00:51:20
Postat av: Karin i Trekanten

Hej!

Jag måste bara säga att John och du är så himla söta! Vilket vackert par!

MVH Karin

2009-02-09 @ 17:13:47
Postat av: carro

haha tack va snäll du är!! Du som såg John som liten -vem e Lilly lik, tycker du? Kram tillbaka

2009-02-09 @ 17:24:09
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0