tisdag

E just hemkomen från en mammaträff med åtta mammor o sju barn ( två tvillingar)..Vi satt där o beklagade oss lite att det e så mycket som ska med...tills Miriam kom MED TVILLINGAR! Då kände vi att vi kanske skulle hålla klaffen. Men vi hjälpte henne o matade den ena mm så det flöt på bra, men som hon sa, man önskar att man va född med tre armar väldigt ofta.. Jag , som bara har en unge kan ju bli otillräcklig emellanåt, vad ska då inte hon bli? Som tur e e båda sååå underbart snälla men de kräver ju sitt båda två som hon sa. Vi pustade allihop när hon begav sig hemåt igen med en bilbarnstol i varje arm, vagn o alla grejer!! Shit vilken ork det vill till. .Mm, och tålamod tillade hon :)

En supermysig träff iaf även om jag känner att jag e på g att bli sjuk... fryser, kliar i halsen o  e så trött. Usch jag vill verkligen inte bi sjuk.

Ikväll ska jag titta på Mästarnas Mästare!!!!




Avslutar med ett kort från vår rroadtrip i lördags.Det e redan en ny under planering..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0