torsdag i Lichöping

Idag har jag vart ganska versam här i hemmet får jag ändå säga..

Började dagen med att dammsuga överallt, som typ varje dag annars. När ska katten börja hjälpa till här hemma tro.. Därefter tog jag en promenad med lillan eftersom jag vet att hon behöver ut, hade aldrig tagit tag i det annars. Fastnade dock på ett fik där Annsofi satt med lille Ossian, ovanligt va! Kanske inte så  versamt dock.
 Väl hemma därifrån fick vår gumsa sin tredje portion potatis o blomkål (tror jag) o nu går även det ner som hejsan. Till o börja med tittade hon på mig precis som jag vore största idioten på jorden "har du smakat på skiten själv eller"..  o jag förstår henne. Jag kan inte ens smaka av den, luktar o smakar hemskt. O det ska stackarn äta! Även en stor tallrik gröt gick ner, ja okej jag smakade lite åxå. Så go!
Nu har jag även börjat tvätta som en tok, allt ska med denna gången. Soffklädsel, duschdraperi -you name it! Så trött e jag på att aldrig se botten på tvättkorgen o alltid önska att nåt i den vore rent.

 Nu vaknade lillfisen, jag har vart o kollat  så hon andas några gånger eftersom hon inte rört en fena på två timmar där under filten. Men nu så.. då har man en sak till att ta reda på :D

En rätt effektiv dag ändå.

 Melodifestivalen blir av förresten -jippie!!!!!!!!!!!!!! Har fixat ny top idag.. sköj.



Sova sova sova säng säng säng

Kommentarer
Postat av: tilda

vad kul att lilly kommer imorgon.

2009-02-05 @ 18:53:25
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: josse

imårrn ska lilla prinsessan hem till moster innan mormor kommer hem från jobbet. mamma våga nog inte låta pappa sköta henne ensam! så vi ska ut på långpromenader hon o ja. ska försöka få me tilda o den vita tussen.. ses imårrn.

2009-02-05 @ 22:57:35
Postat av: elma

rien je sui elma et j habite en france

2010-10-26 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0