städa..

Egen tid  på morgonen e ju inte fel, om man nu kallar det morgon nu..a jag gör det iaf. Lilly sover kvar o jag hoppade upp o tänkte att nu kan jag få nåt gjort. Varför ska det alltid finnas saker som ska göras? Jag har liksom ingen ro o sätta mig ner innan det e gjort o idag måste jag bara ta golven innan vi har jordstampat golv här. Att det just innanför dörren e grusigt det kan jag ta nu när det e sånt här väder, det blir ju av vagnen. Men resten av lägenheten..

Efter det ska jag gå till stan o köpa nåt till Hannahs lilla bebbe, som jag ska träffa för första gången imorgon efter alla förkylningar.

Så dax att komma igång då, känns som jag har grus i ögonen o kola i huvudet men en kopp kaffe kanske gör susen..
En sväng till Tradera först kanske??

Ni hör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0