lite roligare söndag

Åh vad jag aldrig tyckt om söndagar, helgen har liksom snart varit slut, jobbveckan börjat o det finns inget o göra. Blä.
Men nu när man e hemma o njuter o som tur e har världens snällaste unge så har det där tråkiga försvunnit, det enda som e kvar e att det inte finns så mycket att hitta på.
Därför gjorde jag slag i saken i morse o ringde Anna o frågade om de ville komma till oss ikväll o spela bingolotto. Pensionärsvarning jag vet, men förra veckan var jag ett nummer ifrån en långgresa! ETT nummer.. Dessutom väntade vi på flera andra vinster . Väntar i detta sammanhang betyder att man har ett nummer kvar. Kommer det vinner man...vilket det oftast inte gör men det e jäkligt spännande! Jag har vart med mamma på bingo ett antal gånger sen barnsben o tycker det e roligt nån gång emellanåt..

De tackade iaf ja o kommer sen.... fika o godis e inhandlat men vi har bestämt att ingen ska känna matlagarpress så vi beställer man
.. sånt gillas -enkelhet. Sist åt vi pizza, vi får väl se vad vi e sugna på ikväll....

och om det finns nåt godis kvar....................................................

Kommentarer
Postat av: Dette

Bingo e juh skoj!!! Mamma e med en "bingokärring" juh så nog har man suttit där med "bingoproffsen" och spelat några gånger...s Hoppas allt e bra annars! Kramkram

2009-02-02 @ 07:57:33
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: mamma

grattis lilly på 5 månaders dagen

2009-02-02 @ 10:19:54
Postat av: Majsan

Ojdå-har det redan gått fem månader sen Lilly kom till världen? Vi instämmer i gratulationerna!

P.S. Blev det någon vinst igår?

Kramar

2009-02-02 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0