våra dagar

Hej har inte hunnit med nån blogg på några dagar men nu så..

Lilly hade rejäl feber (över 40) i ca 1,5 dygn,sen var den borta lika fort som den flög på henne. Det va ju verkligen bara det, så när den försvann så va hon ju som vanligt igen, med ett undantag för matlusten. MEN va gott det e då att hon har att ta av, har inte behövt va orolig  för en sekund trots att hon levt på smörgåsrån, ärtor o clementiner. O nu e den tillbaka igen o hon verkar nästan vilja äta igen det hon missat :) Exakt samma sak hände förra gången hon va sjuk (ja den enda gången faktiskt) så det e väl så hon funkar..
Så nu e vi på banan igen!!!

Har även hunnit med att vara i Vallda o hjälpa Simon o Maria att flytta till sitt nya hus, eller ja, jag passade mest barn så gott det gick så jag vet inte om jag var till så mycket hjälp men.. John bar desto mera o e helt slut idag. Under tiden fick Lilly o Julia umgås lite...bland  hundar o folk som sprang omkring med konstiga lådor, som man inte fick riva i..!   ÖH?! Konstigt tyckte dom.

Idag har jag vart hemma o vart mammaledig eftersom John jobbade. Har hunnit med att tvätta, vara på Öppna Förskolan o städa så det får väl ses som en dag i fixandets tecken. Ledig, när får man va det liksom? I graven. Hoppas jag.

Lite bilder från  dessa dagar..


                 

                



                

                
                VART E MIN NAPP??


               
                Puss Molly!

               

               
                Första mötet med en tomte

               
Pappa kom hem efter jakten o då måste man såklart testa det han hade på sig..


Nä, mot soffan o slöa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0