Draft: Dec. 15, 2009

Vår helg i Götebörg  blev toppen, trots lite missöden innan. Lilly vaknade på lör morgon med feber stackarn. Men efter att ha vart uppe lite o sett att hon inte alls kände av den, så beslöt vi att åka iväg. Lör dag gick vi på stan hela tiden o vilken tur att man har en anpassningsbar unge som gärna sitter i vagnen. Det va knökat med folk o inte direkt läge att släppa ner henne så hon fick springa. -hon hade vart borta på ett kick!
Handlade nån julklapp men mest till mig själv...
På kvällen käkade vi på hotellets restaurang o klämde i oss en påse godis efter det medan lillan somnade på två röda i sängen. Sängen ja, hon fick sova mellan oss eftersom alla barnsängar var upptagna denna natt o hon for runt som en propeller så än en gång fick jag vatten på min kvarn att hon INTE ska sova hos oss.

Söndagen var vi på Jul på Liseberg o det va uuuuuunderbart!!!! Så mysigt alltså! Blev ett par jättegoa vantar inhandlade till Lilly, i fårskinn. De bara SKA hon ha på sig nu, så det e ju bra :) Gick där några timmar o myste med glögg o varm choklad, sen FRÖS ( med STORA bokstäver!!!) jag i mina klackstövlar o tights o tyckte IKEA lockade mer. Så vi drog dit o köpte en ny byrå bla, ett nätt spontaninköp...

Idag var hela familjen utom katten på julkonsert på ÖF o hör o häpna, en viss liten dam satt still i 40 minuter, måste va rekord!!


                     
                     Vart märktes det att denna tjej hade feber?


                           

                         

                     

                      
                      Julkonsert va skoj! Lite dålig bild men...

                       "....liten tomte tittar ut.."

                    

Kommentarer
Postat av: josse

hon måste väl ändå va väldigt lik mig på första bilden?

2009-12-17 @ 07:31:47
Postat av: angelica

det gör vi. :) men denna gången står ja nere vid scenen :) Kraamas

2009-12-17 @ 22:01:12
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: carro

Josse: Ja det e hon allt ofta tycker jag!

Angelica: Okej vi ses då! Kram

2009-12-17 @ 22:09:14
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0