Karlsborgsvecka


Nu sover han, då passar jag på o drar lite i öronen....


..ops han vaknade -va förvånad jag blir!


Jiiihaaa...bad!






Finns det nåt mer o sno på bordet?




Ledsen för motljuset men såå go bild, ellerhur? Det här e nya radarparet!



Sötisar!

Bilder från vår Karlsborgsvecka.

Vill tacka min goa familj för alla hjälp med Lilly, betyder massor o hon gillar er skarpt.

 i lägenheten o ska väl mot vår vilja ha vardag imorgon igen sägs det. Usch, jag ville verkligen inte åka hem! Men bara man kommer in i gamla rutiner igen så brukar det ju gå, o imorg ska vi till Öppna Föskolan igen o det brukar betyda en skojig stund för både lillan o mej.

Nu har jag dammsugit, badat Lilly o ska lägga mig i soffan en stund innan bingen väntar..

Jag saknar Karsborg o alla där...

kram


Kommentarer
Postat av: annika

hej vad söta bilder på lill stumpan..Tack för hjälpen i lördags,kram

2009-08-09 @ 22:01:37
Postat av: mamma

de är ett riktigt radarpar rasmus och Lilly. Sä söta ihop. Kram Mamma

2009-08-10 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0