idag o helgen

Idag, äääntligen träffade vi Anna o Filip igen!! Det va som igår... jätteskoj!

Imorg ska det göras klart när o hur jag ska jobba o när John går hem, detta gnager på min hjärna stäääändigt o stressar när alla rycker i en så det ska bli gott när det e klart.


Från kalaset..


Nybadad skrutta..




Vår reunion idag!



"Ursäkta, tror du att du e cool elle.."



Klänning/tunika jag fick i present


Lilly gör "grisen" som så många gånger förr..


Playtime



väskkatten


I helgen körde vi veteranmoppar runt Karlsborg med omnejd, ja absoluuut inte i byn eller där folk såg en! Som man ser ut! Trodde jag skulle kissa i brallan när jag såg alla komma på dessa saker.
Jag o Josse har aldrig kört innan så vi åkte till ett öppet fält där vi in¨te kunde köra ner nåt förutom de i familjen.. Sen bar det av...
En som gillade det va Rasmus :)


Go bild, ellerhur?!



Grillning vid en sjö..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0