Visst serru!!

Det blev ingen vinst igår,  men två nummer från 40 000 då e det ju lätt att hålla sig för skratt vill jag lova! När vi va klara säger Linnea lugnt: Oj, jag hade visst bara en kvar. VAAAA????!!!!
Undrar om hon verkligen va med hela tiden så hon inte missade nån bingo..

Idag ställde sig lillan upp för första gången helt själv, bara sådär. Vips så gjorde hon det bara o sen flöt det på.... Dessutom kryddade hon det hela med att gå ca 10 steg själv.

Känns som det lossnar nu..




Märkligt nog lyckades jag få det på bild åxå..när hon reste på sig...






Sen tog hon det säkra igen :)



Detta e hennes nya grej hon kör med...



Nya Rocke Fella-brallor...


De e många som ska va med när Lilly käkar melon.. (eller käkar, det mesta hamnar på tröjan o golvet.)


Nu ska vi ut o gå, John e ledig med oss igår men det känns ändå som dan bara har gått.
 Vem fasen snor all tid för en???


So long..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gullig er snutta är! Sjukt snygga brallor, men de finns väl ej för Nova såklart hehe ! Köpte däremot jeansleggings till Nova igår hehe, skitsnyggt !

2009-08-11 @ 18:45:40
Postat av: Jossan

Ja det var jag det där som du kanske förstod !

2009-08-11 @ 18:46:33
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: Carro

Jossan: Jo det tror jag, de Lilly har e strl 1-2 år o det fanns större. Så goa! Jeansleggings har hon med, så coolt. Det blir säkert lilla Nova söt i med!! :D

2009-08-11 @ 19:47:02
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: annika

ja du,snart springer hon o du efer...Tänk o vinna så mycket vet inte om jag skulle klara det svimma kanske? kram

2009-08-11 @ 19:50:12
Postat av: Fafa

Heja Lilly! Du går själv när vi träffas nästa gång!

Fafa

2009-08-12 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0