promenad modell längre

Igår kväll bad John mig gå med på en promenad, han har nämligen konstant värk i sin rygg o att gå ska va bra..
 Okej vi gick iväg. O shit va långt! Jag hade tröttnat knappt halvvägs men vad gör man, har man gett sig in i leken får man leken tåla.. Jag behövde röra på mig jag med men benen kändes som timmerstockar att lyfta, ni vet hur det känns ibland.
Men det va skönt efteråt, som man VET redan innan.

Lilly va skittrött o ville sova men vi höll henne vaken tills vi kom hem o vällingen va uppdrucken.



John e måttligt road över mitt korttagande i tid o otid o jag vet inte hur många bannor jag fick. Därav den något uppgivna looken, I guess..





Kan vi vända snart???
Att ha denna gångbana utanför dörren e inte fel, precis utmed Lidan.


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

ser vackert ut :)

2009-08-12 @ 15:05:50
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Fafa

Aj då vad jobbigt att John har så ont i ryggen..

Hoppas det hjälper med fysisk aktivitet, jag tror på det. Ja, er promenad utanför dörren går verkligen inte av för hackor. Än är det sommar! Kram till er alla!Fafa

2009-08-12 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0