Grattis Matilda!!!!

För att göra en lång story kort:

Min lillasyster Matilda går media på gymnasiet o e verkligen jätteduktig på foto, o det tycker inte bara vi nära. När de nu sökte inför hösten valde hon såklart foto -tror ni hon kom in? Inte. Helt sjukt o sen dess har jag sagt att de måste va helt körda i huvudet som inet går nåt på talang.
Helt körda! 

 För att kasta mer skit över dom som inet tog in henne:

Igår vann hon en fototävling i tidningen Digital Foto. Känn på den du som inte tog in henne!!! En branschtidning o alla andra kan inte ha fel.
Bland massa bidrag tog de ut elva o HON VANN!!!

Motivet var Vanäs Fyr i Karlsborg...





Så fel att foto på foto o jag hoppas hon kan maila den så fin som den är!! 

Du e så duktig Matilda, blve helt tårögd när jag såg detta!!!

Nä jag e inte bitter....

Kommentarer
Postat av: tilda

jaa det är lite tråkigt, men jag får väl gå rörlig bild, inte så mycket att göra åt nu. men kul att jag kom med i tidningen :)

2009-08-13 @ 13:46:21
URL: http://ttille.blogg.se/
Postat av: zara

hon är ju helt grym på att ta bilder.. Kollar ofta in bilderna i hennes blogg.. Kanske hon vill ta lite bilder på barnen åt oss?

Vore roligt..



2009-08-13 @ 17:57:42
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Fafa K

Till Matilda: Dina bilder är helt suveräna och du är och kommer att bli en jätteduktig fotograf. Bara fortsätt och det är jättebra att du skickar in dina bilder och är med i olika tävlingar. Fortsätt med det så kommer "dom" att få se..Stort lycka till! Kenny

2009-08-13 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0