med eller inte med...

Inatt har vår docka tack o lov fått sova hyfsat bra, men nu vid 8 när hon vaknade fick vi vackert kila upp trots att vi normalt sett somnar om. John spelade o kom hem sent i natt o ska upp o jobba nu kl 10, sen ska, vilka vi nu blir, till Kungsbacka o träffa The Plahn Family. Det blir lite tufft för honom nu! Sovit ca 4 h o sen upp o jobba o sen vidare mot nästa anhalt... Därav vår tidiga uppstigning!!
Däremellan ska allt packas klart o in i bilen inkl piano, vagn mm mm. Jag o Lilly ska iväg o handla lite sen åxå..

 Ja vilka blir vi tro? Jag har skitsvårt att avgöra om Lilly ska med med sitt snor o hosta även fast hon själv verkar ta det med ro.. dels smittar hon ju säkert andra  o ha kassa nätter borta-nä då kan man ha roligare.
Vi får slå våra kloka ihop när hennes far vaknar till liv..
Jag har "halvpackat" lite eftersom jag inte vet hur sjutton det blir o inte vill ha allt framrivet om det blir till o stanna hemma. Sånt ogillar jag.
Jag vill VETA hur det ska bli o sen ha allt -ja ALLT -klart o bara dra. Jag har gärna packning i bilen o allt klart redan dagen innan, då e det bara på med solbrillorna o åka. Smidigt o lätt -så ska det va!! Dessvärre e dockans pappa precis tvärtom: packa dan innan? NÄE det gör man en minut före avfärd. Planera? Äh det blir som det blir. Va ute i god tid ? Äh vi hinner...
HAHA!!

Det e tur man e olika men ibland e det lite jobbigt o sitta i bilen o tuta o va hyperstressad..
Opposite attracts!!

Nähä nu ska jag få nåt gjort här innan avresan eller hur det nu blir.




ÖÖÖHH käk för tusan!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: majsan

Hoppas ni kommer alla tre!

2009-04-25 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0