karlsborg

Igår morse for vi till Karlsborg o var där hela dagen. Vi grillade o satt faktiskt ute o ät, gott gott. De manliga höll mest till i garaget o mekade moppe medan mamma o systrarna hade Lilly, jag klippte o färgade Josse o hälsade på farfar.  På kvällen , typ halv åtta kom vi på den ljusa ide´n att åka ut i skogen o grilla. Vi hann väl grilla första korven innan det blev mörkt, men mysigt var det. Lilly satt snällt i mormors knä hela tiden o tyckte den där elden va väldigt märklig.. Hon höll till godo med sina majskrokar hon :)
Klockan gick o vi insåg att det va dags att bege oss hemåt om skulle vara hemma här innan midnatt. Tur man har en unge som står ut med det mesta för vi kom på att vällingen var slut o i lilla Karlsborg finns inget nattöppet kunde man va rätt säker på .  Så det fick bli gröt till kvällsmat åxå o hon har sovit jättebra så det gick nog bra det med. Kanske lika bra det, de ska härdas o inte bara ha det på ett sätt jämt...

John e -tadaaaaa - på skyttetävling idag med så jag o lillsnuttan har haft hela morgonen själva. Jag har dock inte tagit det så lugnt utan städat av hela lägenheten, såg nämligen på hennes kläder att det behövdes. Hon skaver ju omkring på golvet hela tiden nu o ja -så får man dammsuga ännu mer-------trist nog.
Men nu e det iaf gjort  o jag har ännu inte kommit i kläderna -måtte ingen ringa på .... =S


Shit, hittade dessa bilder , kan bara inte komma ihåg känslan av att ha så stor mage o här e det hela FEM veckor kvar tills hon kom!!!! (skulle vart två).. Jag längtar INTE efter den.







Här e resultatet en 8 timmar gammal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fattar ändå  inte att hon vart så liiiiten.

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Tiden går. Innan du vet ordet av det så tar hon studenten

2009-04-13 @ 12:59:18
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0