gjort o ska göras

I den tvätt som misshandlades av blöjan låg även den klänning jag tänkt ha på valborg -min vanliga osis. Men tror jag lyckats få bort den värsta "snön" nu iaf o hoppas kunna ha den. Har stått  här o testat lite nu...vad skoj det ska bli!!

Jag o Anna va på stan tidigt i morse ( ja för mig e 11 tidigt) o köpte färdgodis, ny top o tog en fika i solen medan både Lilly o Filip sov sin första lur. Anna går upp 7 på morgonen varesig lillen vaknat eller ej, så hon tycker att vi åker i lagom tid på tors, medan jag inser att jag får ställa klockan o gå upp HALV ÅTTA o undrar om vi inte kan åka liiite senare.. !!  Nä jag inser såklart att jag vackert får skutta upp men ändå, vi ska ju orka hela natten lång åxå.
Det ska bli urskönt att komma hemifrån o bara va Carro för ett slag, inte morsa med spya på armen o mat o sovtider i  huvudet, nä jag ska bara VARA. Sitta still i en buss i ett antal timmar ska jag njuta av, trycka in näv-vis med godis o läsa Hänt Extra med fötterna uppslängda hur länge jag vill. Vi kom fram till att vi borde bli hyfsat snygga iaf med en frisör o en make up-artist med, Åsa e nämligen butikschef på Body Shop.. 
Tror även att det blir supermysigt att komma hem till mina godingar sen, de e det bästa som finns!!

John o Lilly ska till min familj i Karlsborg o hälsa på o Lilly ska få se sin far köra mopperally. Mått  hon inte chockas så roliga alla ser ut med vurpollon på huvudet. Första moppen  brukar väl stanna efter femhundra meter, hahahaha!!! Men roligt har de...tydligen. Glömmer aldrig när jag stod i korvkön hemma o hörde moppar närma sig o pappa uppenbarar sig i den fulaste hjälm jag skådat, EVER!! Jag drog ner skärmen där jag stod i kön o låsades inte känna honom. Jag kan lova er att alla gjort det... Jaja, Lilly e inte gammal nog att skämmas än i alla fall..

Nä nu ska jag skriva packlista o sen lägga in tvätten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0