mycket

Denna vecka e inte rolig för nån av oss, igår jobbade tex John till 21 o fick inte träffa Lilly på hela dagen, med andra ord hade jag fullt upp med både henne o hem. Jo man e lite trött efter en dag med henne nu när hon tar sig fram för egen maskin, men det e även väldigt roligt o hon e alltid glad denna lilla unge -helt sanslöst! Ett leende e det första man möter på morgonen o det sista man ser på kvällen.
Men där jag städar fixar hon på sitt lilla vis efter mig, skorna e provsmakade o utslängda på golvet, en korg e totalt genomgången men tydligen passade inget för hon lämnade den, sladdar e åxå väääldigt goda o roliga att dra i 
-ni kan ju tänka er hur det känns att röja då!!

Såhär lär hans vecka på jobbet se ut tyvärr, men imorgon ska jag o lillan göra en utflykt till Marie o Vera i Munkedal. Det ska bli mysigt! En lite minisemester :)
E den här underbara solen fortfarande framme så kan det ju bli helt underbart med fika i solen mm. Det brukar bli en heldag när vi ses.

Denna dag e dock tom i schemat o jag ska nog bege mig mot stan o köpa NLT (Nya Lidköpings Tidningen) eftersom John var med på en stor bild i den igår på hojen., De hade ringt o frågat om han ville vara med,  något många har kommenterat. För er som inte bor i stan tror jag kanske det går att kolla på deras hemsida... Ska nog köpa ett par ex så några nära o kära kan få en bild på ekipaget.
Inte var dag man e i tidningen.

Nu ska jag lägga lillfisen igen, hon orkar inte länge första passet på dan.


God morgon-frilla



Kommentarer
Postat av: tilda

tråkigt att du inte lägger in nåra av bilderna jag skickade.

2009-04-16 @ 18:57:03
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0