tisdag idag -hela dan

Sicken grå dag o vad man då känner sig just grå.....

Som jag sagt flera gånger förr -jag e en riktig vädermänniska. Som vädret e mår man ....eller nåt. Men det goa e att man inte behöver ha dåligt samvete för att man e inne en stund. Så Lilly fick sova på min säng idag sin första sovning efter frullen, annars brukar hon få göra det i vagnen. Men idag iddes hennes mamma inte längre än sängen i sin morgonrock. O lillungen verjade inte misstycka utan somnade på två röda.
Jag drömde faktiskt i natt att jag hade ett barn i magen igen o skulle ha nån gång i sommar..Hu!! Kände exakt samma saker som när Lilly låg i magen o slog sina kullerbyttor varje kväll när jag trodde jag skulle få sova.
Fick en skitkonstig känsla när jag vaknade o magen inte fanns där utan bara den vanliga degen..
Drömmar........

Ska om en stund gå en sväng med Anna o Filip i det gråa.......vi har ju båtplanering på g. Vi morsor behöver rastas o ungarna kan behöva va med sina pappor en heldag utan att mamma finns till hands. O vise versa. Det blir lätt att man som morsa gör det mesta med barnet  även om pappan e hemma....av bara farten. Något jag INTE gillar. Dessutom kan det va lätt att tro att man sitter o rullar tummarna på dagarna....  Hur många gånger har man fått kommentaren "du e ju hemma hela dagarna"????
En gång till o skjorta´e tom säger jag bara ;)

Kanske e dax att sluta rulla tummarna o få fason på hemmet....????
Ja jag tror det.



De naglarna kunde lika gärna kallats nålar kan jag tala om!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Å skjorta e tom haha, det roliga e att jag kan verkligen höra dig säga det haha.



Jadu man behöver egentid ibland så är det ... Joel o jag ska göra Sthlm i helgen vi, ska bli urmysigt !



Kram !

2009-04-08 @ 10:47:32
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: Maria Bredin

du kanske e gravid igen o drömmarna vill ge dig en pik ;)

2009-04-08 @ 23:32:25
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0