nya kläder

Skulle så gärna vilja visa er de fina kläder som Lilly fick av mommor o moster igår, men tyvärr e ju kameran trasig. Bla fick hon en kort jeansväst av Josse som hon e så cool i så jag skrattar när hon åker omkring här i gåstolen o kollar ner på sig själv. Spännande knappar. Åh jag e så irriterad på kameran!! 1 tröja,  2 par brallor, 1 kjol o två bodys fick hon o jag kan inte visa.. :(

Var i Skövde igår o hämtade våra nya köksmöbler -de pryder numera vårt kök perfekt. Åh va skönt att få bort de där trasiga stolarna o få rymd i köket, det känns större nu. Efter det begav vi oss återigen til farfar, som fortfarande finns kvar här på jorden. Det är SÅ jobbigt att vara där så man e helt totalt slut efteråt. Han kom iaf ihåg mig denna gången åxå även om han e väldigt trött, blek o påverkad av all morfin. Det e liksom inte så min farfar är, han har alltid vart en rolig gubbe som skämtar o skrattar o svär vartannat ord. Det där sista finns dock kvar än o det e skönt o höra. Svära det kan han o humorn e kvar.

På hans sängbord står ett kort på Lilly där hon bara e några timmar gammal....

Ett liv på väg att ta slut o ett har nyss börjat....

Nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0