morgonstund



Sitter med en kopp sånt här i handen o skriver till er... Så ska mornar startas!


Då var båttrippen bokad o betald, kommer med andra ord kännas gratis när vi väl ska åka hihi. Ska ta oss till Örebro o åka buss direkt till båten.

Idag skiner solen igen o jag o Anna bestämde igår att vi, trots deras brakförkylning, ska gå en sväng med ungarna. Jag ska komplettera en present till Ann åxå, har ännu inte kunnat träffas o kunnat gett henne en present till lilltjejen o hon föddes i januari!!! Hur går det till? Jo den ena ungen efter den andra e sjuk o nu när vi inte vet om Lilly bär på vattenkopp-viruset så går jag absolut inte dit o riskerar att smitta. Så idag, innan Filipppa växer ur grejerna ska jag lägga det i brevlådan :)

Nu ska även jag komma i i ordning, Lilly e -hör o häpna- faktiskt på klädd, gjort morgon toan o klar redan!!
Nu krälar hon runt o rengör golvet med sina nytvättade kläder. ....
Ja hon har rivit ut alla skor på golvet åxå...by the way ;)

Måste kila...

PS: Till er som undrade vilket band John ev ska spela i... Kan inte skriva det ännu men lovar att göra det när det e klart ..


Kommentarer
Postat av: Fafa

Asså, vilket band ska få en bättre trummis än de är vana vid? Eller var det inte trummor det gällde?

Stor familjekram! Ses nästa helg i Vallda. Skoj! //Fafa

2009-04-15 @ 21:36:01
Postat av: josse

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20900640.htm?ca=17s

tror ja hittat min kisse

2009-04-16 @ 03:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0