TACK säger Lilly

Vilket "bökande" barn vi fått, man hinner knappt få i nappen innan hon spottar ut den o börjar böka runt. Kan ingen uppfinna en bra lösning på det? Om det inte vore för att hon tappar den så tror jag hon sovit hela natten men nu vaknar hon irriterat istället med rätt täta mellanrum. Men hon e trots allt bara en vecka -ja hon fyller det idag faktiskt!! Om 21 min närmare sagt :) För en vecka sedan låg jag alltså o krystade för fullt vid det här laget, huja!

Idag e första dagen som vi inte haft nåt besök sen hon kom, bara Lenny på snabbfika. Faktiskt ganska skönt att få en dag själva, jag gick faktikst o la mig o sov en stund i eftermiddag medan John o Lilly låg på soffan o säkert slumrade de med. Somnade som en stock gjorde jag iaf, tror man ligger på spänn på nätterna nu för tiden. Sen gick vi en runda o gjorde ett ärende o vidare mot sjukhuset o kollade vart vi ska imorron, Lilly ska nämligen till läkaren imorg på 2a kollen. John har tyvärr blivit förkyld o har ont i kroppen o har vart ganska dåsig idag, stackarn. Det e bara att hålla tummen för att vi andra klarar oss från det, fy för att va sjuk.

Vill passa på här att tacka för alla kort och presenter vi fått med posten, hjälp med bak, mm .. Idag va brevlådan överfull, tur jag såg när brevbäraren kom... !!!!

TACK !!!! vilket mottagande..

Frida o Henke m fam
Britt-Irene o Åke
Kenny o Anna-lill
Josse o Michael
Matilda
min mamma o pappa
Zara K  m fam
Annika K m fam
Jenny o Linus
Simon o Maria
Karin Almroth m fam
Gertie m fam
Nina m fam
Ann o Krister
Johanna o Johan
Sanna Steen
Runa o Mats
Majsan o Gordon
Ire´ne

(obs: utan inbördes ordning)

STORT TACK även till alla ni som sms:at o Facebook:at oss, inkorgen fylldes snabbt o vi hann inte med att svara alla... Igår fick vi även ett jättefint blomsterbud. Jösses..

Värst va vänner man hade när man fick barn :D




Kommentarer
Postat av: Dette

Absolut en visit får det bli, men som sagt... När det lugnat ner sig för er och det passar sig!!! :) Ta hand om er och jag håller en tumme på att du lilltösen slipper förkylning! Kramkram

2008-09-10 @ 23:03:00
URL: http://www.dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0