slöar

Shit här blåser det idag kan jag meddela..o gula löv flyger överallt med andra ord. Det e sånt jag tycker e jobbigt med hösten, alla löv faller av, blåst o ofta regn. Dock inget regn idag, hittills iaf.... Hade tänkt gå ut på stan men bestämde mig för att ta en dusch, sitta i morgonrock  o va hemma till John kommer från jobbet. O Skrutt verkade inte misstycka, hon ligger o pratar med sin oranga fleecefilt i babysittern :D
Livet verkar enkelt för småttingar, ellerhur?!

Så jag fick med andra ord tid att sitta o kolla massa barnklädessidor på nätet o bli såå sugen på att handla. Inte bra, inte bra! Har hittat massa coola märken men det e nåt märkligt med mig, allt jag hittar kostar åxå...Hm. Men jag vet att mamma beställt skitsnygga grejer så jag väntar till det kommer, det va precis i min smak! 

Nu ska jag fixa till mig o hoppas på att jag vunnit barnstolen på Pernilla Wahlgrens blogg.
Mot alla odds!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0