gått

Oj vad jag gått idag! Först till BVC på viktkontroll, sen vidare till Willys o handlade o sen hem o det blev en rejäl rutt som känns i benen nu. Lilly har nog tyckt det vart helt okej åxå med tanke på att hon bara kisat upp en gång sen klockan tre o sover än. Hon e ingen större besvär på dagarna alltså... Ska väl erkänna att jag va inne en snabbis  på Kapp Ahl åxå o hittade så söta kläder -såklart! O givetvis köpte jag dom.. men det va tre för två. Alltid nåt. Har fått för mig att hon skulle va jättefin i rött med sin mörka kalufs så det blev lite rött o även lite rosa....







lite dålig skärpa, jag vet...




Nu, fyra timmar o en kvart efter vi gick hemifrån e det dax att fixa middag till John kommer hem o idag tänkte jag göra det lätt för mig o testa Keldas  färdiga pastasås. Har fått för mig att den ska va god så nu ska vi testa den, smidigt e bra tycker jag! Jag gillar inte alls att laga mat o gör det därför så fort o lätt det bara går, jag e en sån där konstig människa (tycker säkert andra) som gillar färdigrätter, burkköttfärssås o pulvermos. Ja ni läste rätt, sån e jag. O jag e faktiskt rätt glad för det om jag ska va ärlig. Men det känns som man "ska" ogilla sånt, men jag tror fler än jag gör det men ska va lite "fina" sådär ni vet o bara gilla hemlagat. Det låter ju liksom bättre o säga att man gjort potatismos eller kräm än att ha köpt färdig....a ni har nog fattat.


Mot spisen.



Kommentarer
Postat av: nina

hej

fina kläder.ensådan body med bilar på har ludde också fast blå och röd och en som är svart och vit.visst är det roligt med barnkläder.verkar som ni har fått en lätt liten tjej som sover så mycket på natten. jag ammar varannan timme.suck suck men det vänder väl.i fredags sov viggo en hel natt för första gången.nu ska jag åka och hämta tove på scouterna.kram kram

2008-09-22 @ 18:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0