my to do-list

Nu har jag äntligen hittat en sida att beställa inbjudningskort ifrån. Billigt som tusan va det åxå, det e aldrig fel när man e fattig mamma :) Nu ska det bara bestämmas mall o jag tror det blir jag som väljer hur detta ska se ut så får John ta en annan bit o ordna med, frågan e bara vilken för det känns som jag e o rotar överallt just nu.
Sån e jag.
Många skulle säga stressad men effektiv låter bättre tycker jag, hehe!
Välj själva.

Jag gillar enkla linjer på det mesta o så även på detta så klart, så jag hoppas det ska finnas en mall som faller mig i smaken. Så när de ringt från Pastorsexpeditionen om kyrka (fördel att veta vart vi ska va) så ska jag välja ut ett foto på Lilly som ska pryda kortet. Shit jag med min beslutsångest??
Ja, ni läste rätt, pastorsexpeditionen ska ringa mig,  vilket inte lär hända så många gånger i mitt liv :) Men nu så..
Vad det ska stå har jag redan gjort färdigt så nu har jag börjat beta av listan som var så lång när denna dagen började.
Fortsätter imorgon.



Dessutom har jag börjat med två andra grejer idag..ja ni hör ju! Varför göra klart en grej först?

Jo jag har börjat i en bok om "mina första år"ungefär, som lillan fått, en lite annorlunda mot när vi va små. Här ska man tex skriva vad pappa tänkte när han fick veta att jag va gravid, när vi kände sparkar första gången, nåt speciellt med Lilly, hennes fotavtryck...mm, mm. Så där i har jag satt in bilder o skrivit lite, ja faktiskt så långt vi kan skriva just nu. Sen kom jag på den ljusa ide´n att göra ett egen sorts bok om henne så jag tog ett album o klistrade in kort o skriver en liten berättelse i hela boken, från ultraljudet o framåt. BB-tiden, folks reaktioner osv.. Kan visa er när (om?) det blir klart..
Väldigt roligt är det i alla fall.

Ja det e väl vad jag hunnit idag.. John gick en runda med lillan ikväll o jag kröp ihop i en filt o kollade på Sjukhuset, ett program jag verkligen supergillar. Sjukvårdspersonal (vet att jag skrivit det förr men det tål att upprepas) e värda sin vikt i guld !!! Gillar speciellt den där ambulanskillen. (som ni åxå vet:)

Nu ska jag  bege mig till soffan igen, till övriga familjen.


 Bild lånad.. www.isaac.se

Såklart inte vårt, men ett exempel..

Kommentarer
Postat av: tilda

ja de finns ett par bilder på lilly att välja mellan här också om de skulle behövas :)

2008-09-30 @ 22:32:29
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0