besök, besök, besök.. :)

Hej på er...

Bestämde mig för att inte lägga ut några bilder på vårt underverk här utan har istället mailat nära o kära, så ni som känner er som det -håll utkik i mailen :) Jag hoppas att jag som e något sämre än medelmåttan på datorer ska ha lyckats få iväg dom. Majsan o Nina, hade inga adresser till er så skriv dom gärna så kommer det foton..

Idag har vi haft min mamma o extramormor Mia ( ja hon kallar sig så) här på besök på förmiddan på fika o Lilly fick ytterligare några fina presenter. Jösses, presentbordet e överfullt o vi e såå tacksamma!!!
 Roligt att så många tycker om oss....eller e det kanske Lilly de gillar? ;)

 Ikväll kommer Johns syster med man o två barn  o ska vara hos oss över helgen, så det bli nog fullt ös. Hoppas att Frida vill hänga med mig på en marknad med barngrejer imorgon i en skolmatsal här i stan. Begagnade kläder som det knappt syns e använt, plus massa annat tillbehör.... har vart på den förut o det va toppen.

Nu ska vi försöka få i oss nåt att äta innan folket kommer.



John på BB, vi kom ju på att vi inte köpt nån bilbarnstol ännu, vilket kan va bra. Så han gav sig iväg o fixade det.





Kommentarer
Postat av: nina

här kommer min mailadress vill gärna se bilder och så kan jag skicka en bild på ludvig om du vill.

hälsa frida m fam

kram kram

2008-09-12 @ 19:42:42
Postat av: Majsan

Har skickat min mailadress via Kenny o Annalill. Nu tar vi den här vägen också. Vill naturligtvis ha bilder av Lilly!!!

Kramer!

2008-09-12 @ 21:05:36
Postat av: Hannah

jag känner mig som en nära o kär...men inget i min mail:( kram

2008-09-13 @ 09:45:10
Postat av: Dette

Instämmer i det Hannah skrev ;) s kram kram

2008-09-14 @ 00:14:08
URL: http://www.dette.bloggspace.se
Postat av: Dette

Ha ha ha a just det... Tänkte inte på det. A men då har jag något spännande att se fram emot på jobbet i morron! :D Faan vad nice! Hoppas allt e topp... Kramkram

2008-09-14 @ 11:53:22
URL: http://www.dette.bloggspace.se
Postat av: Dette

Ååååååååååååååååå vad söt hon är!!!!!! :) Glad man blev när man kom till jobbet idag! Inte varje dag! Ta vara på er... Kramkram

2008-09-15 @ 07:56:10
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Erika

Har fått "smygkika" lite på bilderna och kan bara instämma med föregående talar :-) Hoppas att allt är bara bra med er. Kram!

2008-09-15 @ 10:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0