beställt bilder!

Äntligen gjorde jag slag i saken o beställde kort från lång tid tillbaka fram till idag.
 Mycket har hänt o jag har haft alla bilder på datorn, vilket känns mindre skoj om den skulle gå sönder..

Men nu e 69 bilder beställda o jag gjorde det, hör o häpna, på nätet o klarade det helt själv!! Det ni ! Nu hoppas vi bara att jag gjort rätt o att vi får våra bilder snart. Tycker det va roligare på den gamla goda tiden när man skickade in en rulle o när bilderna kom så rev man upp det fort som fasen av ren nyfikenhet....  Visst, sant som alla säger att man kan sålla bort skitbilderna nu, men det blir istället aldrig av att man framkallar över huvudtaget, tycker jag. Så e det för mig iaf.

Men nu sitter jag här o väntar med spänning igen o kommer såklart riiiva upp paketet, precis som förr.



 
Dopplaneringen lär fortsätta idag med.....o ett bra tag framöver! John har sett en kyrka på Kinnekulle han vill ha, problemet e bara att ingen av oss vet vad den heter, så det blir mitt jobb idag att ta reda på. Mamma har fått i uppgift att kolla upp priser mm på inbjudningskort o så ska jag fortsätta med allt det övriga.
Usch det e mycket nu!  Ska dessutom ringa faster Frida o få upplysningar om föräldrapenningen som vi inte lyckas fatta ännu, plus att jag har en lite kinkig tjej i famnen idag. Hon sov för länge innan sängdags igår o tyckte väl att sova hela dan plus hela natten va för mycket begärt.. Så i natt har hon bökat runt o grejat som tusan o ätit var 3-4 timme, vilket inte e likt henne alls. Så nu ligger hon här övertrött som få o bara vägrar somna....

Men hon e underbar ändå, bara lite tjejigt gnällig sådär,  hihi!


Måste hasta vidare...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Låter som Nova det ler, jag hann knappt få på mig tröjan mellan amningarna där i början ler ! Men man lever ju för dem o e i deras egen värld så man sitter ju glatt där ändå ler !

2008-09-26 @ 16:54:40
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: Jossan

Oj vad jag log där då ... hehe

2008-09-26 @ 17:00:19
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-26 @ 17:04:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Astronauten



Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-26 @ 17:06:08
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0