my day

Morgon: sov till halv elva !! såå skönt o lillan fick mat kl 21  igår kväll o sov till 5 i morse!!!!! Gulle hon. Stjärna i kanten.

Middag: Lenny kom på en slät kopp o som tur va så var han kvar när jag kom på att vagnen va kvar i bilen, som John tagit till jobbet. O jag skulle till BVC kl 14...snäll som han e så körde han oss dit o väntade tills vi va klara o körde oss hem. TACK !! 150 gram hade hon gått upp o e nu 55cm lång o fixerade blicken myyycket fint. Där ser man..... Ett praktexemplar tyckte barnmorskan, precis som hennes föräldrar redan visste :D

Eftermiddag...
Ska nu ta tag i världens största tvätthög.Shit vad tvätt det blir...



intressant bild va?? alltså, detta  e inte ens allt....

Kväll... Måste ju bara se "Färjan" som börjar på Kanal 5, den båten har man ju åkt ett antal gånger... o sett ett o annat så jag förstår rubrikerna på Aftonbladet från folk som e rädda att de kommer synas :) Som man bäddar får man ligga. Som det så fint heter.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hoppas jag inte framstår som värsta tönten. Man vet inte hur de har klippt ihop det (Ja jag ska vara med)

2008-09-29 @ 16:34:29
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: nina

herregud grattis till er som har ett barn som sover så bra.du måste ju ha vispgrädde i tittsen.själv har jag nog minimjölk för ludde äter minst varannan timme dygnet runt.verkar det som jag är avis....

kram kram

2008-09-29 @ 17:39:19
Postat av: Guchie

Ja då kommer du få se mig bla om du kollar på färjan. Lr tja tror ja iaf. Blev me på nån intervju.. heh.. titta å njut.. lr? :P

2008-09-29 @ 21:01:51
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyckte du kudden var skön? Mamma

2008-09-29 @ 21:10:50
Postat av: carro

mamma...ja supergo!!!! TACK min goa mams

2008-09-29 @ 23:10:40
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Dette

Ja du, nu har man juh återgått till det "normala" vettu... :) Och resultat? Ja jo lite grann det tror jag i alla fall, men det e juh svårt att se sådant själv. Får väl se om man e tillbaka på ruta 1 efter några veckor eller om man lyckas stanna... Hm... Hoppas allt e bra med töserna!!! Kramar

2008-09-30 @ 07:48:28
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0