JAG fick presenter!!

Idag, gott folk, fick JAG presenter !!! En sk födelseprestent från pappan i familjen. Gullehan!! För "God prestation" ;)

TACK min goding!

Puder från Kanebo o ögonskugga från Nouba...

                                            

Har vart på långpromenad idag o  tänkte slå två flugor i en smäll o ringa Marie under tiden, jag e så dålig på att höra av mig, blir liksom aldrig av. Men det blev ett antal stopp för att folk ville titta på lillan så det samtalet blev inte så långt...  Blev lite handlat på Ica o sen gick jag en extrasväng för att röra lite på mig. Vågar knappt skriva när jag o Lilly gick upp idag -halv tolv ! Givetvis har det matats under natten men annars e hon en underbart snäll unge trots allt snörvlande. Både hennes mor o far e ju förkylda så det kunde väl inte bli annat. Idag har min hosta blivit skitjobbig, så jag hoppas att hon slipper det. Jag blir galen.

Nu ska jag glo lite på tv innan jag ska äta middag. Jo ni läste rätt, jag har glömt  äta under dagen. Det har väl knappt hänt tidigare, att jag glömt äta. Jag brukar va den förste att föreslå mat men nu springer dagarna lätt iväg utan att jag käkat middag. Skärpning! Ja det e inte så att jag inte äter alls, utan just lagad mat...

Mot spisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0