Harrys

Igår kväll kom Hannah hit o tog en första snabbkik på lillan o sen gick vi till Harrys o käkade, bara hon o jag. Folk e ju roliga, det  e lite underligt o sticker i ögonen på folk  när mamman går ut själv men att pappan gör det e en självklarhet. Trångsynt tycker jag.
Vi hade iaf mysigt o snackade bort några timmar där innan vi tog vägen förbi godisaffären  o köpte lite kvällssnacks. Det e konstigt, jag har alltid vart en godisråtta men nu e det värre än nånsin! Har fikat o ätit godis varenda dag sen Lilly kom, jag e hemsk!
Aja, kilona e borta så jag får väl njuta lite ... ;)

Nu ska jag vänta på att lillan vaknar o gå ut i solen lite, sen blir det hem igen o planera dopet. Har lite smått börjat skriva upp vilka vi ska bjuda mm. Det e en del att stå i ....musiken, mat, kyrka, festlokal...


Innan vi gick...


Hannah...


Naturlig! NOT... :)

Kommentarer
Postat av: Maria

klart att mamman oxå ska få gå ut

2008-09-25 @ 15:13:43
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Hannah

så snyggt kort!!!!!men tack för en trevlig kväll o det bästa när iv ses är som att det var igår fast det nästan var en månad sedan.. sen när min bebe e ute vill jag ha alla tips om hur man blir av med magen... m godis verkar ju vara en bra kur på dig ;) ses snart igen!! kram

2008-09-25 @ 17:27:52
Postat av: Jossan

Hannah ska du också ha bebbe ????? Åh ! Nu måste jag få rapport ju !

2008-09-28 @ 14:03:00
URL: http://www.josefina82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0