dagarna går..

Dagarna bara fylls på utan att det känns som man gör så mycket. Idag va de här från "BB-vård i hemmet" o inspekterade vår ljuvliga dotter. Tydligen gick hon igenom besiktningen med glans, barnmorskan (ännu en underbar!) tyckte hon va underbart söt, en riktig trollunge som så många andra säger o vi föräldrar ler stolt VARJE gång :D Idag fyller trollet 6 dagar...jösses va tiden går.
Varje förälder tycker givetvis att deras barn e världens sötaste o därför va det extra skoj på BB när flera ur personalen bara "men guuud en så söt unge..o va hååår!"  Mmm log vi lite generat. Sånt e lite svårt att "ta" till slut...

På eftermiddagen fick vi åxå besök av min gamla granne som har en kamera modell "värsting" som tog massa fina kort på oss. Ska bli intressant att se om det blir några att förstora sen. O jag gissar, ett antal att framkalla... Lilly har redan blivit en van linslus. Men eftersom hon e minernas mästare så blir det några roliga emellanåt hihi...

Var åxå en snabbis på mitt jobb o sa hej, konstigt nu ska jag inte va där på ett år typ.. Men jag har nog jobb ändå, fast med bajs o amning :) Kikade lite på kläder på stan o imorg ska jag gå en runda till, äntligen e bamsekulan väck. Dock, än så länge ersatt med en degig massa, men det e smällar man får ta. Jag (vi) fick nåt jättefint för det o det e , trots allt inte ens en vecka sen hon kom !!



Nu ska vi lägga oss, alla tre....


Kommentarer
Postat av: mamma

sov nu riktigt gott alla 4 ( kåven )öckså. Kram mamma

2008-09-09 @ 00:34:49
Postat av: Maria

he he låter som när jag var nyfödd det där ;) vad folk sa osv

2008-09-09 @ 06:31:05
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: nina

hello

härligt att det gick bra med bvc.hur har katten tagit det här med att bli storebror.

kram nina

2008-09-09 @ 15:46:28
Postat av: Majsan

Just hemkommen fr Spanien o har sett det lilla underverket på 2 kort, ett från er o ett från stolt farfar. Hon ser ljuvlig ut! Vad jag minns hade John likadana öron när han var liten.

Kramar!!!!

2008-09-10 @ 01:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0