annonser

Har nu vart på stan o fått tag på gårdagens tidning som vi hade en annons i under "födda"... Sånt man måste spara ju o så glömde jag totalt  bort det igår. Men  nu sitter både den o bilden på oss, som åxå va med i tidningen,  på kylen. Första bilden på oss som nybliven familj....de ni!!
 Dessutom e namnpappren nu inskickade så nu finns det ingen återvändo. Närå, Lilly känns klockrent på henne faktiskt, jag tyckte hon var en sån redan när hon kom upp på bröstet.

Väntar nu på att min chef ska komma o se vår trollunge så jag kanske får sätta lite fart här om det ska bli nåt gjort...?

Det jag önskar mest av allt just nu e att lillan blir av med sin förkylning, som en fin present på sin 2 veckorsdag!! 
I denna stund för två veckor sen satt jag här med ont i magen o ryggen. Nu e min stora mage utbytt mot nåt som liknar.....en deg.. hihi...


Nina o Majsan..kan inte se era adresser..... märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0