blandat

Usch vilket äkta höstväder det e varje dag nu.... jag e ingen höstmänniska alls (vilket tjat om det), utan tycker det e ganska sorgligt när det blir mörkt o grått o sommaren blir längre o längre bort. Uschianna. En liten charter till Mallis skulle inte vara fel just nu, sol, blå himmel o en playa som inte går av för hackor -det e liiiivet, det säger jag varenda gång man ligger där med en kopp kaffe i ena handen o tittar ut över ett knallblått hav!!! Vad man ska äta till middag e ens största "problem"  o man bara glider runt. Men, det e inget som passar in i vårt liv just nu utan man får vacket knalla runt i höstlöven istället. Men om nåt år eller två kan jag tänka mig att dra iväg tillsammans med mor eller/och farföräldrar, då kan man ju hjälpas åt att passa Lilly. Tänkte jag i alla fall ;)  Ni som känner er berörda kan ju ha det i åtanke  *pik pik* haha!!!
Just nu e det nästan så folk i ens närhet slåss om att vara barnvakt men nåt säger mig att en lördagkväll när hon kan gå kommer va lite värre, av nån anledning
.

Idag har jag som enda mission att komma in till stan o  köpa den där ramen. Idag igen tänker ni, mm jag har inte kommit iväg än. Seg! Igår hade vi besök av Jenny o hennes lile grabb o även Marianne kom till sist, det gillas!! Kom, bara kom!!!! Därefter började jag fixa om lite på borden o fick fram lite ljus o så..

 Det e ju som sagt höst.



Har börjat läsa Charlotte Perellis blogg. Gud, vilket liv de lever de där stjärnorna.  Hon känns verkligen som en tjej som sliter. Visst tjänar hon pengar, säkert i massor, men hur mycket jobbar hon inte?? Nä jag tycker hon e värd varenda spänn! Hur får hon ihop allt? Hem, ungar, jobb o tillfixning av sig själv.. A jag fattar det inte men hon sitter väl på toa o slänger in i tvättmaskinen med fötterna samtidigt :D 
Ja det ger jag mig fan på !!




Lilly har blivit kaxig!!



Bilder från när Kenny o Annalill var här o vi tog oss till Kinnekulle o tittade på ett stenbrott o fikade.

      
Hungrig..?


Tre generationer



Lilly hade sina Adidas-shoes hon fått av moster Josse
www.josefinebjorhed.bloggsida.se




Kommentarer
Postat av: tilda

hahaha.

2008-10-21 @ 13:32:29
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha du utrycker dig så roligt Carro "stoppar in tvätten med fötterna", det lustiga var att jag såg det framför mig med ! Läser också den bloggen, och jag gillar henne, ännu mer sedan man börjat läsa bloggen för några mån sen !



Jaså Lilly har också börjat använda fingrarna ... Nova gjorde det på bb också haha !

2008-10-21 @ 14:32:58
URL: http://www.josefina82.bloggsida.se
Postat av: josse

dom där skorna är ju bara för söta!

2008-10-21 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0