gårdagen

Som ni vet var vi på galej igår o GUD vilket julbord, minst sagt!! Kalkon, kex, ostar, julskinka....ja listan kan göras oändlig o det fanns inget som saknades, jag lovar.  Vi åt så magarna stod i sju hörn. Ja inte Hannahs då, den va mer rund hihihi!!! Risalamalta som jag älskar tex...åååh va gott det va! Gratis va det, desutom.
Det hela började lite skumt, när vi gick mot entre´n i totalt mörker ser vi massa ljus utställda o så hör vi hästgnägg. Öh.... va f-n e detta... När vi går genom portarna hänger det dessutom spöken o Hannah konstaterar att hoppar det fram nån nu så pinkar hon på sig. Shit, det va läskigt faktiskt.. Väl framme möts vi av massa halloweenklädda folk o vi undrade lite stillsamt om vi missat att det va Halloween idag o fick ta en extra koll på biljetterna så vi tagit rätt dag. . Men som tur va så va alla vanligt klädda där inne.
Det va mysigt att komma ut i civilisationen litegrann, bort från barnbubblan som man fastnar i. Vi konstaterade att det nog måste vara ett tag sen vi va ute eftersom vi inte ens hittade till parken, bara ett par mil hemifrån. Skäms på oss. Tänk va roligt det e att glo på folk, det kan underhålla mig länge ska ni veta. Tjejen/damen/flickan mittemot oss hade en hyfsat svår ålder att gissa på. Ingen färg ihåret, grå-beige i ansiktet, grå kläder, 80-talets pufflugg.....hon kunde va allt mellan 25 o 45 konstaterade vi. Jag tycker det e ganska tragiskt att se sånt o då menar jag inte att alla måste va tiptop men man kan väl anstränga sig liiite, iaf när man ska ut ?? O vill hon inte va fin för sin man (ja hon hade två ringar) ..o framförallt
-sig själv! Aja, jag tyckte inte hon såg vidare lycklig ut. Lite "tillfix" skulle nog lättat upp..


Cissi var här idag o hade med sig en blomma till mig!!!! Tänk vad glad man blir av blommor, en jättefin gerbera fick jag plus några haklappar till lillan så man kanske kan spara in någon tvättmaskin i veckan :) Perfekt. Idag har jag nämligen kört soffklädsel o typ vartenda plagg så man kan säga att jag haft pressat schema. Tycker mig aldrig se botten på tvättkorgen..


Bilder från gårdagen...


Grodan Lilly...med allt på trekvart :D




Innan vi åkte




Nu ska vi käka oss proppmätta !!



Jessica uppträdde med Arvingarna


Nu e det god natt!!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad menar du med att jag är rund om magen ? ;) a gud vad vi åt men roligt hade vi o till o med lite dans där frame vågade vi oss på trots attt vi var ngt nyktrar en hon som satt breve dig hihi



Syns på tis.. kram

2008-10-24 @ 12:36:26
Postat av: carro

ja jag tycker allt du rundat te dej lite ;) j anyktare än henne va inet svårt att vara hahah!1 undrar om/hur hon kom hem?! det va sköj att komma iväg lite TACK!! Kram

2008-10-24 @ 12:45:57
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ni e så söta ni tjejer !

2008-10-24 @ 16:55:53
URL: http://www.josefina82.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0