Utkast: Nu har ...

Nu har jag o Lilly haft besök av Cissi som kom med världens sötaste klänning med strumpbyxor till. TACK!! Tänk va lillan ska bli söt i alla sina plagg hon fått. Om hon bara hade haft förstånd att uppskatta det redan åxå! :) Det är så trevligt med  lite spontana besök även om det ser ut som det gör här hemma, det får folk ta helt enkelt. O det gör de åxå, det e nog mest jag som ogillar att inte ha det lite fixat. Sängen har tex stått obäddad i fem veckor nu men i o för sig har väl ingen i sovrummet o göra... jag drar för draperiet så ser det bättre ut ;)
Som man städade som liten när man fick i uppgift att röja i sitt rum: in med allt i garderoben. Eller jag gjorde jag så i alla fall hihihi!! Så, nu vet mamma det åxå :D

Jag ÄLSKAR besök bara -så är det ! Missade tyvärr att ta kort men vi bestämde att jag ska komma till henne på måndag så jag får ta med kameran då helt enkelt. Har faktiskt blivit ganska hyfsad på att ha med den överallt nu, man vet ju hur skoj det e att ha bilderna sen.

Dags att tvätta nu, för jag vet inte vilken gång i ordningen. Men det e så skönt att få undan det. Försöker få med rubbet när jag väl gör det.
Ikväll ska jag hälsa på Sanna, en kompis hemifrån Karlsborg som numera bor här i stan. Spännade att se hur hon bor o prata lite gamla minnen från vårt kära Karlsborg :) Alltid lika roligt att disskutera folk, som ni vet. Mindre roligt att veta att andra gör det om en själv åxå.
 Det är smällar man får ta :D


Dags att återgå till "arbetet".


Kommentarer
Postat av: Dette

Mmm det tycker jag absolut att vi får göra... Lite uppbokat här på helgerna framöver men i november eller så! :) krama

2008-10-09 @ 14:01:09
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: josse

Om du går in på min blogg ser du att anna skrivit till dig, annars kommer de här:



carro! ser att du också fastnat i danska barnkläder träsket =) spana in www.trendsales.dk typ en dansk tradera-liknande sida!!!!

2008-10-09 @ 22:49:01
Postat av: josse

Om du går in på min blogg ser du att anna skrivit till dig, annars kommer de här:



carro! ser att du också fastnat i danska barnkläder träsket =) spana in www.trendsales.dk typ en dansk tradera-liknande sida!!!!

2008-10-09 @ 22:49:43
URL: http://josefinebjorhed.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0