krångelmaja

Inatt hade John "jouren" o vad händer då? Jo Lilly krånglar typ var fjärde timme eller nåt, tappar nappen, sparkar av sig täcket, tappar nappen, sparkar av sig...ja så fortsatte det.  Peppar peppar har det aldrig hänt förut o jag håller alla tummar jag har på att detta var en engångsgrej för hon har vart ovanligt kinkig idag åxå, kommer liksom inte till ro o bökar runt hela tiden. Jag tror det  e magknip som e boven i dramat en har ingen aning om varför. Jag har ätit som vanligt, o det klart, barn kan ha såna nätter -inget konstigt med det, jag vet, men vi har haft turen att slippa det...tills nu?? Hon som älskar sin babysitter o hellre ligger i den än blir buren annars, vill nu mest va hos oss. O hör nu, det som hon tystnar bäst av e när jag dansar foxtrott med henne -två steg höger, ett vänster osv HAHA!! Det funkar klockrent. Kan ju hoppas att hon inte redan e "skadad"... ;) Idag sjöng jag även " bamse-visan" för henne dududududu...dudududududu... men då sjöng jag fel toner enligt John -inte så lätt att va alla till lags  =S
Så jag övergick till "när trollmor har lagt de elva små trollen..." o kommentarerna uteblev. Det tolkar jag som "hopplöst fall!!"

Vi var o fikade med Lenny på stan o sen tog vi en runda i spåret i sköna solen...sen var det tekväll hos oss o nu har jag hoppat i morronrocken o ska vidare mot duschen..

Vet ni vad?? på onsdag ska jag o Hannah till Götene på julbord -ja ni läste rätt, julbord!! Arvingarna, Jessica Andersson o Caracola underhåller. Attans jag ska hemifrån SJÄLV. Det var inte igår..

Tack för mej

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mysigt ! Själv var jag så stissig när Nova kom till världen så lämnade henne 10 minuter till mamma för att gå ut med deras hund, hunden har aldrig fått springa så fort haha ! Och tror till och med Nova var typ 4 månader då !



Önskar ibland man varit mer självständig just då men nästa barn så haha, sen kan jag ju tillägga att min dam åt typ en gång i timmen ... och jag var ju enda maten S !



Magböket e säkert tillfälligt, men fortsätter det så ge minifom till henne ! Det kanske ni redan har ?



Kram !

2008-10-20 @ 08:02:25
URL: http://www.josefina82.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0