pictures of the weekend

Igår kväll blev en riktig frossarkväll... chips, ostbågar o godis. Visst e det gött o ha såna kvällar ibland? Detta medan vi kikade på Stjärnor på is som faktiskt bra tyckte jag. Själv hade jag aldrig antagit den utmaningen, kanske med tanke på att jag får skitont i fötterna efter bara fem minuter men jag hade knappast  gjort det ändå. Not my cup of tea. Skoj att det va en Tibrotjej med åxå, som dock hade grym koll på den här grejen (åker med Fagerwall).


Jag veeet, vi har videon kvar :D


Häromdan kom jag verkligen igång med min egen Lillybok o hade inspiration...
Vissa tyckte den passade bättre att sova på, just när jag höll  på o skrev som bäst. Men det va roligt spå länge det varade...





När John kommer från jobbet efter sin 7e dag denna veckan ska vi ta bilen till kyrkan o se vad vi tycker. Ja det e inte så att vi ska på gudstjänst utan det e såklart inför dopet jag alltid tjatar om. Det e väl vad vi har på agendan idag....

Nä nu ska jag ta tag i mig själv o komma i kläderna.
Lagom till när andra käkar middag. Det blir så när  man har en sjusovare till dotter. Hon sov 23 -07 idag!! Så jag fick peta lite på henne o se så hon andades o det gjorde hon.

Hade aldrig ens vågat hoppas på en så snäll unge. Tro mig.

Peppar peppar


Kommentarer
Postat av: Maria

Var glad att hon inte är som mig när jag var i hennes ålder. Jag hade kolik och skrek konstant i 1 år typ. sen blev jag ett öron barn

2008-10-05 @ 16:33:33
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: peter wikström

du måste ha sömnmedel i tuttarna en sån otrolig tös

2008-10-05 @ 17:43:15
Postat av: carro

Maria..ja tack o lova att hon inte har det, håller tummen för att hon slipper det.



Peter... hehe ja kanske det :) snäll e hon iaf det e ett som e säkert! Hälsa hem

2008-10-05 @ 19:08:39
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0