helgen

Idag vaknade jag strax före elva o va ändå "sketatrött", typ bakis !! Men jag skuttade i morronrocken o inväntade att Lilly skulle vakna o mamma o Matilda komma. Under tiden tog jag min dagliga gröt med linfrön, jag kan verkligen längta efter den -troligen det enda nyttiga i mitt liv just nu =S Numera blir det frulle runt tolvsnåret o sen kanske bara fika under dagen ända tills John kommer hem, då e klockan runt halv sju!! Jag som vart nära att döda om jag inte fått mat varannan-var tredje timma. Vet inte vad som tagit åt mig, så jag försöker verkligen tänka på att jag måste äta, å då inte bara  fika utan MAT. Idag blev den riktiga maten pizza (fy) klockan halv nio till Doobido. Ingen av oss orkade egentligen gå utanför dörren men jag drog nitlotten o fick stövla iväg till pizzerian i mina  marinblå o oranga mysbrallor, svart jacka, keps o joggingshoes (alla som känner mig vet att marin blått o svart har man inte. No matter what! Men tydligen...) Fy satan va jag såg ut, o såklart va det fullt på stället, vad trodde jag, fredag kväll liksom...? Som tur var ingen jag kände.
 Men e det inte ofta (läs:alltid) så, att när man ger sig ut o ser ut som nåt katten dragit in, ja då träffar man massa folk o man måste stanna o prata, man skäms ihjäl o vill bara hem. Kalla mig gärna fåfäng men sån e jag. Men det hör till saken att jag, även fast jag e frisör, ofta går utanför dörren med håret oborstat o uppslängt i klämma o själv tycker jag ser ut som ***.... typ varje dag numera känns det som, o då intalar jag mig (lätt övertygande) att folk tycker det e skönt att se mig ofixad just för att jag har det yrket, hahaha!!!!! Jajaja det blir nog bra....


Imorgon: Jag o Lilly  ska göra ingenting hela dagen, John har spelning med bandet o ska repa hela dagen. På kvällen måste man ju se Date, Johns gamla kollegor i Dansbandskampen kl 20.00. Kan undra hur det ska gå??!!

Söndag: John ska med Johan (kollega) på nåt skumt galej  hela dagen.... Hmm...?! Så vi får vackert roa oss själva denna helgen, Lilly o jag. O det ska nog gå fint, som alltid annars.


Nähä, duschen e gjord, lillan ligger i vaggan  o John e på väg mot sängen. Ska väl åxå bege mig ditåt.....

Kommentarer
Postat av: Maria

Du glömmer väll inte att rösta på Date i kväll ;)

2008-10-25 @ 09:28:55
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0