iDaG...

Hittills...

Vi har redan haft besök idag -sköj!
Mia (extramormor som hon kallar sig) o mamma stövlade in på en slät kopp o gosade lite med lillan o tro det eller ej, de fick även med sig det de skulle hämta -pappas mopedram. Vi hade faktiskt precis slått upp våra blå, Lilly o jag o idag har jag faktiskt ringt BVC. Vår prinsessa spyr nämligen nåt otroligt mycket o även om jag vet att det e överskott som kommer upp eftersom hon går upp i vikt, så tror jag vi ska be om lite Gaviscon eller vad det heter. Tycker så synd om henne att bli blöt hela tiden, det går typ fyra ombyten per dag, det e inte lite som kommer upp. A vi får väl se vad det utvecklar sig till. Sköterskan ska iaf ringa upp.



Idag...


Köpte den berömda ramen igår men glömde, inte helt  oväntat, köpa nåt att sätta fast tyget med. Så då har vi en anledning att komma ut idag med.. Det ser iaf ut att bli skitsnyggt, jag får sätta ut en bild sen när det blir klart, detta evighetsprojekt som egentligen bara tar några minuter att få klart men aldrig blir gjort.
Sen ska jag försöka hitta mina glansiga tights i min överfulla garderob. Som att leta efter en nål i en höstack, tro mig! Jag o Hanniz ska ju till Götene på baluns ikväll, det ska bli urskoj, jag vet inte när jag va ute sist men samma prosedur kvarstår -detta med kläder !! Plånboken tillåter dock inget nytt inköp så det blir till att ta nåt som redan finns, har en svart klänning på lut men jag vet inte.... får väl ta o testa runt lite sen..
John ska med andra ord ha Lilly själv ikväll o han tycker det ska bli jättemysigt. O jag tror dessutom det e nyttigt för oss alla tre. Jag e av den uppfattningen att det ska gå lika bra med pappa som med mamma. O det e inte lite har företar sig som första sak att hitta på med henne själv, han ska nämligen på möte på gymet med nån tränare. jag får väl tanka upp henne innan så sover hon troligen. Närå, hon e världens gladaste så det fixar han galant!


Dags att återgå..




min darling i somras....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0