Tradera o Skövde

Nu har även jag gjort det, skaffat konto på Tradera. Så jag har lagt bud på lite kläder till Lilly (vad annars) o idag fick jag besked om att den ena tröjan gick för 1 krona mer än jag budat. SKIT! Men jag ska surfa vidare o se vad jag hittar.. Farligt det här!

Har gjort Skövde idag med mamma, Josse o Lilly. Allt jag gjorde av med va 29 kr på en kökshandduk -de ni! Fattig mammledig som ja e. Satt o fikade på Commerce o glodde på folk..jag har liksom knappt tid att prata med dom jag sitter med, det e så mycket folk att titta på o eftersom det e vår stad som man åkt o shoppat i o så så kan det komma nån man känner, o e man inte uppmärksam så missar man ju den. Hemska tanke ;) Lillan fick ett par tummenstrumpor av sin moster som hon redan använder, jättesöta! Lilly tyckte nog det va sådär att gå på stan, hon har sovit hela vägen hem o sover ännu. Men det passar fint just nu för Lenny klev just innanför dörren. Vi ska nämligen käka Johns köttfärssås o spagetti. Passar bar när man bara ätit två bananer, fikat o ätit godis idag =S

Mumma.

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för idag Lilly. Kram mormor

2008-10-04 @ 22:07:46
Postat av: Annika

Hej Linn o jag har gjort ullared i dag ,o hon har handlet kan jag lova..kram

2008-10-05 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0