söndag

Igår: Svärmor o svärfar hade sms:at strax efter tio att de snart var här. Ingen av oss vaknade tydligen av det utan jag vaknade o kikade på mobilen efter ett bra tag o insåg att de skulle va här om 5 minuter! Hopp i kläderna, väcka lillan  o mata o sen upp i bara mässingen :D
Vi käkade middag, gick på stan, John o Kenny var o sköt på bana o vi brudar gjorde stan lite längre. Min jakt på tyg till en stor tygtavla verkar dock utebli ett tag. Åhle`ns hade inget som kändes hundra så jag inväntar det jag bara ääälskar på Ikea. Men varför e det alltid slut???
På kvällen spanade vi på Stjärnor på is o moffade i oss X antal kilo godis o ostbågar :S
Lilly var snäll som vanligt, åt sista gången vid 21 o sen strax efter 4 i natt. SKÖNT va ordet! Sen va det frulle vid åtta o nu sover hon igen. Ni vet skönhetssömnen = viktig för en prinsessa.

Idag: John o Kenny e på "jaktstig" (undrar vad det är) o vi andra slöar med en kopp kaffe. Blir sen tur på Kinnekulle o strosa en runda i friska luften.När det  för en gångs skull e hyfsat väder när de e här så man får passa på!!  Till middag...kalopps med massa morötter i -det e väl gött?!! Jag längtar redan.

Kyrkklockorna ringer mittemot, så jag måste ila dit innan folket kommer o högmässan börjar o se hur den ser ut.

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Fafa

Tack för en mysig helg i Lidköping, er fina lilla stad. Lilly var verkligen på topp, söt och snäll. Nu ser vi fram emot barndopet i november, bara sex veckor dit. Kram från fafa.

2008-10-13 @ 07:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0