kläder

Åhh idag va det julafton att kolla i brevlådan -mina bilder, kläder jag köpt på Blocket o de kläder mamma köpt till Lilly. Dessutom fick hon jättefina kläder igår..

SÅ fina allihop!



Klänning från Lollopard o bodysuit från Hollys jag köpt på Blocket. Syns inte att de e använda, dessutom halva priset. Tydligen fastnar jag alltid för kläder som e av ganska dyra märken. Då e Blocket perfekt! Dessutom kan man ju hoppas vi får en tjej till om det blir några fler barn i framtiden...



Från mamma. Kläder från Plastisock.. Va cool hon kommer bli i dom!



Detta fick vi av Hannah, Kim o hennes föräldrar, plus ett par strumpbyxor till.
Kläder från Zara.
Så gulligt!! Tack igen säger Lilly.




Nu ska jag återigen sätta mig i telefon, denna gång e det Skatteförvaltningen som blir uppringda. Det står nämligen fel i Lillys namnpapper  o jag antar det e bäst att ändra i tid.. SUCK.
Trodde på en lugn dag men ICKE !

Sen ska vi gå å hälsa på John på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Guchie

Guuud så söta kläder :D Å me hennes mörka hår kommer hon passa perfekt i dom färgerna!! ^^

2008-10-02 @ 12:51:30
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tjusigt !



Jag kan lova dig .... shoppingbegäret blir inte mindre ju större det blir ;-) !

2008-10-02 @ 18:02:07
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: moster igen

körkort innan lör? är du knäpp elle. ja ringer imårrn när vi e färdiga hos hoby så då kommer vi. ska tjata på michael om överby. annars får vi väl ta stan i lidköping. han gillar jack&jones där. men som sagt vi ringer!

2008-10-02 @ 22:52:56
URL: http://josefinebjorhed.blogspot.com
Postat av: josse

sluta inte john kl18? hur ska vi då kunna åka dit? har dom öppet länge på fredagar eller?

2008-10-03 @ 00:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0