fullt upp

Idag har vi vart på stan hela dagen o shit vad det tog i o blåste !!!! Stormen e på intågande kan man lätt påstå. Så jag tog fram massa ljus o myste när jag kom hem...  
Träffade Angelica o fikade med henne o köpte även en topp på Gina innan jag kom hem, får se om det e nåt jag kan ha imorgon när jag ska ut på tjosan igen, Date i Skara. Blir tjejfest hos Malin innan som jag hoppas kunna gå på med pumpen i väskan, det blir några timmar utan Lilly så hon får hålla till godo med ersättningen.  Krisar det får jag hoppa in i bilen o köra hem, värre är det ju inte o hon har ju faktiskt en pappa åxå som gärna har henne själv... Blir nog inte jättesent, för på lördag ska jag göra Sanna, en kompis hemifrån till bruuuuud -det ni!! Vi ska börja klockan 8 på morgonen, så tidigt har inte jag gått upp sen i somras men det ska  nog gå bra.
Fullt upp i helgen alltså...

Nu ska jag kika lite på tv innan det blir bingen....

Natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0