dax att hotta upp morsan o gå ut

Kom på när jag la mig igår kväll att Lilly hade läkarbesök idag kl 11.30 o det e rätt tidigt för oss. Som tur va ställde jag klockan på 10 o mycket riktigt sov vi båda då...  Så jag gick o fixade till mig medan lillan vackert sov vidare tills jag väckte henne kvart i elva !! Snacka om sjusovare alltså, tjejen har en "vakningsprocess" som e i klass med hennes far dessutom, så hon hade lagom vaknat till när jag stoppade henne i vagnen o gick iväg. Trodde att det skulle braka loss i gallskrik pga hunger lagom till vi skulle in men hon charmade läkaren totalt, babblade på o skrattade sååå gott. Det e så mysigt att se! Hon har långa utlägg numera....
Hon gick iaf igenom denna besiktningen åxå med högsta betyg med ett extra plus på att hon tydligen e väldigt "med" för att va så liten o allmänt tidig med det mesta. Inget man vet som förstagångsförälder, man har ju inget att jämföra med, men det e såklart roligtm o skönt att höra att allt e bra med vår prinsessa.

Nu, kära vänner, ska jag ta o väcka Lilly, ge henne mat o sen skutta in i duschen. Morsan Carro ska ju på partaj ikväll !!!!  Herregud, hur gör man egentligen? Vad har man på sig  nu för tiden? Hur brukar jag sminka mig? A jag får nog börja i tid :)

Fasen vad skoj det ska bli !!!! Lilly o John har med andra ord MF ikväll -MorsaFritt!

När katten e borta dansar råttorna på bordet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0