barnvagnsrally

Vart tog denna dag vägen egentligen??

Studsade (?) upp tidigt i ottan, närmare bestämt 8.10 (ja det e tiiidigt för mig o Lilly) för att gå på efterkontroll efter förlossningen hos underbara Kerstin. Eller ja, jag gick upp då, lillan fick sova till 9 inna jag väckte henne...
Med mig till Kerstin hade jag kortet på lillan jag skrev om igår o guuud så glad hon blev o ja visst, där satt jag rörd med tårar i ögonen  o fick koncentrera mig för att de inte skulle börja trilla nerför kinderna.
Skärp dig Carro, skärp dig!  Sista gången vi var hos henne nu o jag har verkligen fäst mig vid denna härliga, rutinerade kvinna. Man blir nästan religös när man lyssnar på henne o hennes alltid så kloka, lugna ord. Men hon finns ju kvar i korridoren brevid så man lär väl stöta på henne emellanåt ändå hoppas jag. Jag gick iaf igenom besiktningen så nu e vi helt klara med området förlossning. Gött det.
 Nu går vi in i kapitlet "förälder" för resten av våra liv -sug på den karamellen!

John drog tidigt i morse till Varberg på konferens med jobbet o kom o sa hejdå på ett osedvanligt gulligt sätt tyckte jag. Väck mig inte nu, tänkte jag. Hejdå sa jag i nattmössan o la ner huvudet på kudden igen med en smått förvånad John vid sängändan. Aja, vi ses imporgon kväll då. VA??!! Jag hade inte uppsnappat den lilla detaljen att han skulle bli kvar där i natt... Men det va bara att gilla läget o försöka somna om igen.. En liiiiten sak till missade jag åxå - det e hans födelsedag idag ju!!!! Så jag fick ringa upp senare o gratta =S
Jag va vimsig innan jag började amma o nu e jag om möjligt värre!

Har även hunnit träffa Anna o Hele´n med barnen Ebba o Filip o tagit en fika. Lilly va trevlig nog att göra i brallan ordentligt mitt i fikat :) Härligt Lilly! Ja det e väl vad vi hunnit med idag o nu ska jag ta fram min vän o kollega dammsugaren o göra ett välbehövligt varv. E det fler än vi som typ har jordstampat golv på en dag ??? Jag fattar inte hur det går till....men John hävdar att det e  för jag glömmer saker o går in med skorna på ;)
Kan jag aaaaldrig tro.....



Barnvagnsrally..... nu e vi dom man stör sig på, ni vet dom som går med vagnarna i bredd så man inte kommer förbi.
Shit alltså!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej. Kan man inte få se bilder på de presenter du fick nyligen? Du skrev att du skulle fixa bilder men det har inte dykt upp några. Vad tycker lillan om sakerna? :)

2008-11-20 @ 16:16:30
Postat av: carro

oj det har jag totalt glömt.. ska bli!

2008-11-20 @ 17:13:33
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0